neljapäev, 11. märts 2021

Lugemismängus osaleja Merili soovitab: A Conjuring of Light by V.E.Schwab

Noor raamatulugeja Merili saatis lugejamängu raames meile imehäid lugemissoovitusi ning lubas seda kõikide huvilistega jagada. 

Aitäh, Merili! 

Autor: V. E. Schwab
Pealkiri: A Conjuring of Light
Raamatut saab laenata Viljandi Linnaraamatukogu laste- ja noortekirjanduse saalist (3. saal)
Link raamatule andmebaasis Urram: https://www.lugeja.ee/record/1887605

Seoses lugejamänguga saadan pildi oma lemmikraamatust. See on kolmas raamat minu kõige kõige kõige lemmikumas sarjas. See on imeline raamat ja ma armastan seda väga. Hetkel loen seda sarja teist korda ja ei suuda endiselt muust mõelda. Kohati on see teist korda lugedes isegi parem. Esimesel korral ma nii väga ei süvenenud, vaid pigem ahmisin seda sarja endale sisse, et võimalikult kiiresti edasi jõuda. Teen seda ka praegu, aga veidi süvenenumalt ning seetõttu märkan imepäraseid detaile, mis enne kahe silma vahele jäid. 

Kolmas raamat on  sellest sarjast minu lemmik, kuigi kogu sari on imeline. Tavaliselt, kui keegi küsib minult mu lemmikraamatut, annan ma neile terve listi üle kahekümne raamatusarjaga. Seega ühte raamatut valida oli küllaltki raske.

Selleks, et aru saada, miks see raamat nii hea on, tuleb seda ise lugeda - kirjeldamiseks pole lihtsalt piisavalt sõnu ja seda eriti veel eesti keeles. See raamat on imeline. Emotsionaalselt täiesti kurnav, aga seda väga heas mõttes. Totaalselt traumeeriv - üliheas mõttes. V.E.Schwab on vaieldamatult suurepärane kirjanik ja ma olen üliõnnelik, et ta selle maailma lõi.

Ma kohtasin nendes raamatutes nii palju imelisi inimesi, käisin nii paljudes imelistes paikades ja tundsin nii palju emotsioone - nii väga häid kui ka tohutult halbu, kuigi võib väita, et kõik emotsioonid on mingis mõttes head.

Ma võiksin sellest sarjast - ja ka ainult sellest raamatust - rääkida tunde ja kirjutada veel kauem. Selleks pole praegu vist aga kellelgi aega.

Siinkohal pean vajalikuks lisada ka mõned teised ülihead sarjad - et keegi end reedetuna ei tunneks:

*Blogi haldaja poolt lisatud lingid andmebaasi Urram

Ja mõned üksikud raamatud:

Need ei ole mingis kindlas järjekorras, kuid parimad on rohkem alguse poole - samas on need kõik ülihead. Neid on veel palju ja kindlasti tuleb neid ka juurde, aga siia lisasin hetkel vaid mõned parimad.


Lugupidamisega

Merili Meltsas


****


Raamatukogu sünnipäeva-aasta igal kalendrikuul saab osaleda lugejamängus, mille ülesanded on seotud lugemise, kirjanduse ja raamatukoguga. Märtsikuu lugejamängu ülesanne on saata pilt oma lemmikraamatust. Kirjuta juurde ka, miks just see raamat on Sinu lemmikuks saanud. Vastuse võid lisada raamatukogu Facebook´i postituse alla või saata  meilile rene.vahtra@raamatukogu.viljandi.ee.  Vastanute vahel loosime aprilli alguses välja raamatu!


Lugemismängu märtsikuu vastused sobivad ka Lugemisbingo kategooriasse "lugemissoovituse mäng", kus tuleb lugeda ning teistele soovitada vabalt valitud kolme ruudu teemas lisatud põhjalikum lugemissoovitus. Mängus osalejate vahel loositakse detsembrid 2021 kolmes vanuserühmas tuumakad auhinnad. Lugemisbingo kohta saab rohkem infot SIIT

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar