reede, 5. märts 2021

VLRK 110 alternatiivajalugu: Raamatukoguhoidja Nele teistlaadi praktikaaruanne vol 4

Nele entusiasmi komplekteerimisel võib silmist lugeda
Nele seekordne aruanne hõlmab komplekteerimisosakonda.

Et praktika oleks täiuslik ja hõlmaks raamatukogutöö kõiki lõike, suunati mind üheks päevaks Jakobsoni tänaval asuvasse komplekteerimisosakonda. 

Helle toonitas, et kohal peab olema hommikul kell 8, sest sealsed virgad naised alustavad oma tööd 3 tundi varem kui peamaja omad. Unepuru silmis, olin varakult madala kopituselõhnalise puumajakese trepil ootel, et sukelduda uutesse peadpööritavatesse seiklustesse. 

Oodata tuli päris pikalt, enne kui komplekteerimise virgad naised ilmuma hakkasid. Minu ette tõsteti pakk „„Loomingu“ Raamatukogusid“, pudelike liimi, pintsel ja kolmnurksed paberist nurgakesed, mida ma pidin hakkama raamatute kaante külge kleepima. Lõunaks olin ma kleepimises saavutanud märkimisväärse professionaalsuse ning mind saadeti õlalepatsutuse saatel mu armsate Hellede, Hiljade ja Liivide juurde tagasi. 

Komplekteerijad ise suundusid üksmeelselt Eha tänava poodi lõunasöögiks juustu ja saia ostma. Menüü olid nad paika pannud terve hommikupoolse kestnud tulistes vaidlustes. Raske valik juustu ja vorsti, leiva ja saia vahel oli võtnud naistel pead peaaegu aurama. Ma võin küll eksida, kuid minu arvamist mööda oli toit ka ainus asi, mis neid siin maailmas veidigi erutas ehk ergutas.


Nele praktika ajal olid komplekteerimisosakonna ruumid Jakobsoni tänav 47 majas (endine kaugõppekeskkooli kantselei)

Järgneb...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar